lørdag den 4. september 2010

Oprydning m.m.


Vi indkøbt en luftballon til Lisa på Musee des Arts et Metiers i Paris, passer perfekt i loftet. Det eneste der næsten mangler på hendes værelse er loftslister.

Ellers er jeg igang med at rydde op i Lisa's tøj og pakke alle de små størrelse i vakuum poser, hvor jeg skriver størrelserne på. Utrolig mængder tøj hun har været igennem på 10 måneder. Overvejer hvis jeg brugt lige så mange penge på tøj om min kære mand ikke ikke brokke sig.

Oprydningen er også gået ud over min sko og støvler. Resultat 1 par håndskyede læderstøvler tilbage og mine Ilse Jacobsen gummistøvler, dermed skal jeg ud og købe vinterstøvler og sko. Men nu får jeg lidt bedre shoppe muligheder, da jeg begynder at arbejde igen mandag inden i Oslo.

2 kommentarer:

Lykkelita sagde ...

Så flink du er som sorterer og rydder og merker... Uff, jeg har slengt alt i esker og nå er det bare kaos... Må nok rydde litt i de etterhvert...

Stilig luftballong - den passet fint på rommet:)

Mona sagde ...

takk, blev nød til at rydde før, mannen min skulle går hjemme. Ellers ville Lisa kankje få feil str. tøy på ;)

luftballongen har jeg ønsket lenge til barnerom. Den er så fin