søndag den 4. marts 2012

Bøger

Alle kender vil til de flyttekasser som næsten bare flytter med en ;)
Her i huset har jeg været ved at fjerne min mands sidste flyttekasser fra da vi flyttede i sept. 2009. På det tidspunkt sagde han noget om, bare pak bøgerne ud, så sætter jeg (han) dem iorden senere.

Oki noget skal man lave når der er Barne-tv morgen og aften eller børne bare vil slappe lidt af. Så nu har jeg sat tegneserier i orden. De der kender min mand fra mange år tilbage ved, at det er mange tegneserie.

Der er ialt 7 huller i reolen med tegneserier, nu i alfabetisk orden.

Men ikke nok med det, for de flyttekasser som jeg troede der var tegneserier i kun, var der også flere bøger som skulle ovenpå. Der var jeg også begyndt at flytte rundt i den store hvide reol, hvor de flest af mine bøger var. Nu er denne reol også kommet næsten i alfabetisk orden, mangler lige at sætte de sidste af min mands bøger på plads.
Andre end mig som har evige kasser stående ?

Ingen kommentarer: