torsdag den 6. januar 2011

Tiden....

Jeg havde noget julepynt, jeg ville smide ud. Min kære mands ide var ud i sneen med dem. Nu er de helt dækket til, og kommer vil frem igen en gang i april, når sneen er borte.

Siden sidst her tingene her i huset gået i sygdom, først mave omgang, så mit blodtryk, derefter Lisa forkølet og nu mit bækken. Tur til doktor manden for mig imorgen, ellers er jeg begyndt at gå på sygehuset hver 14 dag hos jordmor pga HELLP-syndrom ved fødselsen af Lisa.

Lisa begyndte i mandags i børnehave, godt nok med noget hoste, resultat tidligt i seng. Tidligere sov hun først kl 21.30 og lige nu holder hun ikke til kl 20. Utroligt. Men hvad skal forældre med alt den tid ? Hjælp......


Siden det nu sneer og sneer, så bruges kælken til at kører til børnehaven og hjem igen, men den giver dejlig nærkontakt med sneen, så skal afprøves :)

Forøverigt god jul og godt nytår alle sammen.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: