lørdag den 23. april 2011

Påske

Imodsætning til alle andre som slapper af i påsken, syntes jeg, at jeg gør det modsatte.

Børnehaven er lukket så Lisa er hjemme, fra lørdag til torsdag var svigermor her så for at hjælpe, mandag var jeg på sygehuset i 2 timer på svagerskabskontrol, bare for at skulle tilbage igen igår og igen på mandag.

Faktisk er det mere roligt, når folk går på arbejde og jeg kan hygge mig på sofaen og skal ikke holde øje med andre mennesker. Eller er det bare mig der tager helt fejl ?

For at gør tilværelsen bedre prøver min kære mand at hjælpe lidt til ekstra, så han har vasket tøj en gang. Ved nogle kvinder skriger på, at mænd skal hjælpe, men da jeg nu skulle vaske tøj, måtte jeg lige dele tøjet i de rigtige skuffer først og så stod vaskepulveret fejl. Tror faktisk jeg fortrækker at have vaskerommet for mig selv ;) og hellere sende manden i køkkenet.





Ellers er haven i fuldgang ugress/ ukrudt kommer selv om man ikke kan fjerne det, da der er forlangt ned til jorden :) men så er det godt at rabarber og hindbær/bringebærene er godt på vej.

Ingen kommentarer: