torsdag den 1. september 2011

Teori og hvad man så gør....

Hvad siger man ikke før man fik barn.....

-Mit barn skal ikke sidde hele morgen og se tv
-Man skal ikke have beskidt tøj på ud af døren
-Mit barn skal sidde pænt og spise
-Mit barn skal smile pænt til folk
-Man skal ikke efterlade sit barn i bilen
sidst og ikke mindst
-Mit barn skal være ryddelig

Nogen som kender sig igen ????

Igår kl 5 vågnede Emil ondt i maven, så amme og ren ble, svinge svinge.... virker ikke over til min kære mand. Lidt efter vågnede Lisa, hun har ondt for kindtand, og ville ikke sove
Hun ville se tv.... gik så op kl 7 for morgenmad og tøj, dr1 børne tv er ikke så spændende i længere tid.
Min kære mand løber ud af døren, og jeg skal gøre rent til mødregruppe møde.

Frem med pc'en og youtube. Pingu for alle pengene til Lisa, glad pige og træt mor. Der røg den ide og ikke tv/pc om morgen :((


Idag gik det så bedre Emil er en lille solstråle, Lisa har 150 % morgen energi. Emil havde siddet i sin elskede vippestol, men lavet i bleen, og mens mor nu måtte vaske han i håndvasken, da jeg så stod med vand over det hele, kunne jeg så hører glas lyde fra køkkenet (en etage under). Tænkte har hun nu fundet et drikkeglas og taget det på gulvet, MEN NEJ.....
(Det skal lige sige det var min kære mand, som ikke havde lukket glassene og samtidig havde glemt at fjerne trappen som bruges til vaske finger og hoved for mad)

Andre som kender sig selv igen i, hvad man siger og hvad man gør ?

Ingen kommentarer: