torsdag den 10. juni 2010

Tiden flyver...

Vi var tilbage fra Danmark i søndags. Lisa er faktisk god at flyve med, stille og rolig så længe der ikke er andre skrigende børn. Vi tog turen tur/retur med business for så er der bedre benplads, men også gratis plastik pose i klapvognen (trille). Det kunne ellers være der var nogle, der kiggede lidt med et spædbarn i den del af flyet.

Lisa blev 7 måneder den 1 juni, og fik sin første tur gennem tax-free, og hun hyggede sig.

Grunden til vi var i Danmark var poleraben (utdrikningslag) for min søster som skal giftes her til sommer. Tema for dagen blev prinsesse, man skal vil få lov at føle sig som nogle gange og blive forkælet. Det eneste som min søster har at klage over nu er en mangle sko.....
Den stjal vi da vi sendte hende hjem, man er vil Askepot ;D

Mens jeg så var ud af få lidt alkohol for første gang siden febuar sidste år, passede min mor så Lisa. Første gang at hun blev passede af andre end mor og far. Så mormor var udstyret med det meste nødvendige....


Lisa holder forsat på at få tænder som ikke vil komme helt ud, så stort behov for smertestillende. Er der nogle der ved hvordan man få tænder til at vokse hurtigere i den alder ? Jeg tror snart, jeg er halv døv :(

Ingen kommentarer: