lørdag den 26. juni 2010

Tur til Oslo


Idag har vi været en tur i Oslo nærmere område Grünerløkka, startede med hygge piknik i parken på et tæppe, og når man bliver træt at paparazzi mor kan man vil inddrage snor til kameraet som legetøj. Grunden til vi har på tur, min kære mand ville have kaffe fra et bestemt sted i Oslo.

Tim Wendelboe


En cappuccino freddo kommer da også til at se sådan ud, og smagte vidunderligt. Det anbefales for kaffe elsker at gå til Tim Wendelboe Grunersgate 1, Oslo

Jeg havde på den anden siden af parken opdaget et sted, som solgte symaskiner. Den symaskine vi har har jeg et HADE forhold til. Så fik indkøbt en ny maskine, takker endnu en gang Lykkelita for jeg genopdagede sy verden, da jeg skulle købe lynlåse til hende i Danmark.

Tror allerede ideerne er ved at komme til hvad jeg sy.

Dagen afsluttede vi med Oslo's bedste is fra Dolce Vita med den evige kø. Vi elsker bare det sted. Kommer der hver gang solen skinner og man har 5 min ekstra og er i Oslo ;D
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: