søndag den 31. oktober 2010

Allehelgens aften....

Nogle af os overvejer hvad vi kan have mest mulig sjov. Så vi pyntede entreen, min kære mand havde bagt marengs toppe med øje af rosiner, som jeg havde pakket ind. Vi lagde nogle edderkoppe ved. Lampen skiftede vi pæren til lilla og i jordbunken foran vinduet, satte vi et kors.
Jeg satte mig på gulvet, lukkede døren bag mig, så børnene ikke kunne se mig komme. Når de havde ringet på, sad jeg og kørte et stykke træ på døren og bankede lidt, før jeg på knæ, åbnede døren lidt og sagde "Hvem vover at forstyrre mig på en allehelgens aften ? hehehe"  "kom ind og hent en kage" og så skulle de gå under skindelvævet for at tage en kage.

Bare rolig derud vi er allerede i gang med planerne til næste år.

Knask eller knep.....
Posted by Picasa

1 kommentar:

Mona sagde ...

Kommentarer på Facebook
#
H: det er jo rigtig cool :D
31. oktober kl. 22:23
#
Mona: tror mig jeg har brugt lang tid til at grine af børnene
31. oktober kl. 22:26
#
S: Turde de godt hente kagerne? :-o
1. november kl. 00:18
#
Mona: de hentede alle kagerne, men efter lidt tvivl :D