tirsdag den 26. oktober 2010

Ur


Jubii jeg har fået min mormors ur tilbage fra urmager, det har været væk i 1 1/2 måned. Men nu skal det også går mange år frem over, så fik urmageren min farmors gamle vægur med.
Da urmageren fik urerne af se er der helt julelys i øjene, da han så et gamle ur af den flotte slags. Dejligt at andre end mig kan lide urerne.

På billedet er det min mormors gamle ur, de fire kugler kører rundt og jeg kan ikke huske at have set dem i bevægelse, siden jeg var barn. Og de sidste 14 års tid har det stået øverst på en bogreol uden at gå. Derfor har det nu været helt fra hianden og sat sammen igen. Glæder mig til bare at stirre på det hele aften, hvis det ikke var for kvamle og opkast på 3 dagen. Håber på krafterne kommer tilbage i løbet af imorgen.

Ingen kommentarer: