tirsdag den 16. november 2010

Juleforbedrelser

Godt man kan skrive, for nu er jeg uden stemme og lægen har sygemelt mig. Men så kan jeg vil få brugt lidt tid på juleønskeseddel og julekalender.

Andre end mig som syntes ønskesedler bliver sværere at lave med alderen, eller er det bare fordi jeg har for mange ting. Jeg tror min mand er kommet med ny rekord i juleønsker hele 4 stk. Tror jeg har kigget dette katalog igennom 4 gange nu, men det er nu en god start på julen.

 (billede fra Sallings hjemmeside)

I år afprøver vi igen de forskellige pepperkaker, Lisa er lige nu vild med Bertil pepperkaker og vi voksne har for første år prøvet Julebrus, syntes det bare smager som hindbær sodavand fra jeg var barn, så det er nok ikke det jeg drikker hele jule.

Men savner den dansk gløgg..... utroligt hvad man nogle gange savner fra sig hjemland

Ingen kommentarer: