onsdag den 17. november 2010

og den heldige vinder er....

Nu er det jul igen og nu er det jul igen.....

Min kære mand købe nogle julebøger på norsk igår på bibloteket til 10 kr pr styk, manden der for 4 år siden ikke forstod hvad jul gik ud på. Så jeg skulle prøve at lærer ham nu er det jul igen uden stemme til at synge lidt svært. Tror manden glæder sig i år, men vil ikke sige det.

Tror faktisk en af de ting han glæder sig mest til er hans svigermor vaniliekranse. Jeg må nok hellere stjæle opskriften en dag.

Her i huset har vi en berømt og berygtet julepakke kalender, ingen ved, hvem der får den, ikke alle, der får den ved den findes.

Så i år er det lodtrækning.... min kære mand er lykkes gud.

Dette er en del af gaverne og sådan ser kalenderen ud jeg selv har syet for 5 år siden, hvis ikke mere.

Den heldige vinder i år er vores venner i Paris, og den bedste del er de ikke ved den findes. Tror børnene kommer til at elske den.

Ingen kommentarer: