fredag den 16. december 2011

Jule-kalender-træ


Lisa har ikke pakkekalender, det venter vi med nogle år endnu. Men hun skal ikke syndes. Hun har jule-kalender-træ nogle dage ligger der en pakke under som her. Gaverne er fra nissen, lige som hjemme ved min forældre det gjorde til mig og min søster, som børn. Nissen (ikke julenissen eller julemanden eller hvad de forskellige lande kalder ham). Nissen bor hos mine forældre på loftet, her bor nissen vil i boden oppe ved soveværelserne. :)

Indtil videre har hun fået

Hårbørste
Klementiner
Rosiner
Bog
Ikea stof mad
Badeænder
Hånddukker

Klementiner er kommet flere gange. Hvilket hit, hun elsker det. Hun er begyndet at kunne spotte en gave på lang afstand, og efter 2 pakker, har hun nu lært at hive papir ud.

Juletræet har desværre været udsat for Emil, som ødelage to nisser og et julehjerte. De to nisser min farmor havde lavet til mig, da jeg var barn. Nissen i toppen er fra legestuen, da jeg var barn.

Ingen kommentarer: