fredag den 2. april 2010

Fem ting

Fornylig læste jeg på bloggen til hvitstil.com om at afslutte dagen med at finde de 5 ting som har gjort en glad eller lykke den dag. Og hun opforderede andre til at skrive det på ens blogg eller i hendes kommentar felt.
Det er faktisk lidt svært, nogle dage at komme op med 5 ting.

Fem ting som gjør meg glad og lykkelig i dag:
-Lisa vågnede med et smil her til morgen og legede i sengen selv
-min mand var morgenfrisk og lidt oppe
-jeg har mere frihed, da mine svigerforælder er her og hjælper med en del
-den sidste hårknude på Precious er klippet efter vinteren
-kan sidde nu helt for mig selv uden larm og slappe af

Den 6 ting må være ingen havde stjålet min morgenkaffe :D

Tænk over hvilken 5 ting der har gjort dig lykkelig eller glad idag, sig det til dem du bor sammen med, skriv det på din blog eller skriv det som en kommentar her

TÆNK POSITIVT og god nat

Ingen kommentarer: