lørdag den 17. april 2010

Ugen ?

Weekend igen, og nu undre jeg mig lidt over hvor ugen blev af ?

Vaccinne af Lisa mandag med efterfølgende feber om aften, trænning, en tur til Oslo og hilse på folk.
Men men Lisa har i onsdags, uden jeg så det kommet om på maven, blev så lidt sur da hun ikke kunne komme væk igen, prøvede frem og rundt. Resultat bed i legetræppet. Ellers kommer hun alting i munden og idag har hun stor smilet til sin far næsten hele dagen, størst smil kom, mens hun var i badekaret. Hun elsker at bade og plaske med vand.


Lisa er blevet god til at spise denne bog og slå rundt med den for den larmer dejligt :)

Imorgen bliver det gåtur til Himmel-blaa med Kaptain Lillebill, det glæder vi og til, så min kære mand og jeg må nok hellere komme i seng, efter en længere gåtur idag også.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: