fredag den 6. august 2010

Ferie

Afsted på ferie er en ting, og så følger man jo rådene fra banken om husk at have mere end 1 bankkort med, DET ER IKKE NOK. Nu er begge mine bankkort lukket. Og nej pungen har ikke været stjålet. Den ene er blevet kopieret i en minibank, den anden ved jeg ikke.


Godt råd, husk mange bankkort til ferien i udlandet.

Lånt fra NRK.no

Resten af ferien bliver på mandens kort, og lån ved svingerfamilien. ØVØV ingen dyre sko på mig i denne omgang.

Lisa har travlt med at se folk for tiden. Familie og venner først i Dk og nu er det svingerfamiliens tur.

Efter et møde med en af mine barndoms venninders datter er Lisa ikke til at styrer i sin udvikling. Der er også kun 2 dage mellem dem. Så nu kæmper Lisa med at holde sig på alle fire, sidde kan hun nu selv.

Og efter 9 MÅNEDER er jeg kaptuleret, det er nu amme slut. *TRIST* så mælk på flaske.

Lisa vil også sidde med ved bordet når vi spiser, hun spiser så agurk, fik den store ærer at få den første fra mine svingerforældres have.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: