mandag den 8. marts 2010

Mandag

Efter min ekstra dag igår, blev det så mandag, kroppen føles som en bombekrater. Alt den energi som var ekstra igår, mangler helt idag.
Lisa gik helt i drømmeland i 3 midt på dagen, resultat var tid til det længst bad siden juni måned. Hårmaske, god scrub og i det hele taget turen fra top til tå, ren luksus.

Idag er nok også mere travl end igår, manden skal til læge, sådan er det at være på ski med svigerfar og svigerfars bror, det tager på helbredet ;o) den ene fod gør ondt.

Så idag første gang fysioterapi til mig. Efter kejsersnit går det 3 måneder inden man må træne mavemuskler, kom jeg frem til på danske hjemmesider. Jeg fandt ingen information her i Norge. Min mand har kunne fortælle, at det er normalt i Frankrig, at man har ti tur til fysioterapi efter kejsersnit.

Grunden til det har taget så meget længere tid at finde bare lidt energi tilbage, har været at allerede i juli måned hævede min fødder til "Ole Brumm føtter" som det blev kaldt på arbejde. (Peter Plys fødder)
Dette blev der ikke gjort noget ved, men det var nok starten på min meget kraftige svagerskabs forgiftning, men bare rolig senere gjorde læger og jordmor hellere ingenting af hvad de skulle. Så min lærdom har været.
Du skal gerne være uddannet til læge og jordmor, når man bliver gravid ellers får man ikke den hjælp man skal.

Så siden juli er der ikke trænet for min del. Så mine nu aflivede manglende mavemuskler skal så møde en fysioterapeut, det kommer nok til at hjælp lidt for hver gang jeg har været til fysioterapeut med Lisa giver de mig lang blikke.
OG jeg er helt misundelig på Lisa's mavemuskler når hun ligger på legetæppet og svinger benene.

Ingen kommentarer: