mandag den 26. juli 2010

Klip en hæl hak en tå

Min dejlige søster skal giftes på lørdag, og som søster glæder man sig jo. Og kjolen er i hus, det troede jeg faktisk skulle blive den sværeste ting at finde, men nej. 

SKO....!!!!!!!!!

Først fandt jeg alle mine sandaler, har gået rundt i min vandre ECCO sandaler frem til nu, men er hjemmegående for tiden så ingen problem der.

Over halvdelen fik jeg ikke en gang tæerne i :'( så alle sandaler med høj hæl passede ikke, og det sidste par var fødderne bare for store til. Ingen sandaler at bruge....

AKUT krise og AKUT krisehjælp, skal jo have sko til på lørdag. For ikke at snakke om ferien, da vil ikke rende rundt i vandresandaler konstant.

Kom afsted for så at begyndte at prøve sandaler, med og uden hæl.... SANDAL skulle findes Fandt ud af jeg skulle minimum i en str. 37. Men tæerne har eget liv, de breder sig utroligt meget, så fik nok prøvet 20 par sandaler inden jeg fandt 3 par. Endte ud med 2 par, skal der bare tjekkes om de passer til kjolen, mindre dejtale. Man kan jo altid bruge et ekstra par ;D


Ingen kommentarer: