onsdag den 21. juli 2010

Så begynder vi....



Min kære mand elsker at lave marmelade, men af forskellige årsager er det altid mig som starter sæsonen. I år har jeg kastet mig over jordbær. Det lille glas er med markjordbær og normale jordbær, det store er med mest normale jordbær og så lidt markjordbær.

Markjordbærene vokser som ukrudt i haven, så helt klar det mest økologiske jeg finder. Men de er også i naboenes haver, og der må jeg gerne hente. Derfor nok bær.

Glassene kommer også fra den ene :D hun har arvet en masse og skal ikke bruge dem. Vi takker mange gange, der er forsat glas nok til at lave solbær marmelade også. Jeg går og prøve smager hver dag for, om de bær ikke også er klar. Min kære mand venter på rips og blåbær.

Glassene mangle nye gummiring da vi fik dem, de findes i Jernia. Kom bare an bær, spande, gryder og glas er klar
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: