tirsdag den 13. juli 2010

Varmen

Igår var det meget varmt, alle havde det vist mindre godt her i huset i den varme.Og så tænkte jeg på hvad gør den stakkkels Precious, hun har den stor pels.


Find Precious

Desværre var hun også gået ned i kælderstuen igår aftes, for at få det lidt koldere, og der endte hun med at være lukket ned hele natten, da min kære mand havde lukket trappegitteret. Det er normalt ikke lukket. Stakkels kat.

Lampen i naboens have er indkøbt af mig i Clas Ohlson igår, og kører på solcelle og lyser kun når det er mørkt. Hun fik to fordi hun så godt kunne lide de jeg har i haven, så efter jeg har klippet og fjernet ukrudt (kløver/ugress) i hendes have var der nu fin plads. 
Jeg syntes bare ikke altid der er nok at gøre i min have, så jeg forsætter ved naboen ;D

Ingen kommentarer: