søndag den 14. februar 2010

Valentine's dag

Så er det Mors dag, Fastelavn og Valentine's dag i Norge. Jeg måtte så sende manden i byen igår for at sikker mig en gave. Du ved sidste øjeblik. ;-)
Gaven til mig fra min mand









Chokolade og et hjerte til at varme fingerne med i kulden.

Gave fra mig til min mand













Der var 5 Liege vafler fra starten, to blev spist til morgenmad.


Forskel på mænd og kvinder, hvad ang. gave. Nej vel ? ;0)

Jeg regner ikke med at få mors dags gave før tidligst næste år, når Lisa går i vuggestue og kan lave noget selv

Efter at have lagt denne ud, fandt jeg denne på Facebook fra en af min kollegaer

"Uansett hva du gir en kvinne, vil hun gi deg noe bedre. Gir du henne sperm, gir hun deg et barn. Gir du henne en oppskrift, gir hun deg et måltid. Gir du henne et hus, gir hun deg et hjem. Gir du henne et smil, gir hun deg sitt hjerte. Hun multipliserer og forstørrer uansett hva du gir. SÅ......Hvis du gir henne noe dritt, så forvent et tonn tilbake!!


Løsningen nej, tror det ikke.....

Ingen kommentarer: