torsdag den 11. februar 2010

Virkelig min dag ???

Elsker virkelig sin kat, når den stiller sin på tastaturet er en ting. Men når man bagefter skal lukke over 50 tab i Firefox. Nu er computeren kun 9 tommer så tasterne passer åbenbart.

Har aldrig forstået hvorfor katte elsker computer ?

Tidligere idag var jeg på trilletur, skulle købe kaffe og andre småting. Kaffen er til min mand.
Inden i kaffebutikken/cafeen har den første ansatte ingen ide om at sælge kaffe. Gik i panik, da jeg spurgte om, hvornår den var brændt. Hun spurgte den næste, der blev pissesur over jeg skulle sådan et spørgsmål, for ALT deres kaffe er frisk.
Så tænker man bare sælger de hele butikkens kaffe på under en måned. For efter en måned har bønnerne mistet meget aroma.
Sådan er det åbenbart med kaffe udenfor Oslo. For når jeg har købt kaffe ved mit arbejde, har de altid stemplet dato med, hvornår bønnerne er brandt.

Til stor glæde for mig.....

Heldigvis kan posthuset, da hurtigt hjælpe en med frimærker og smil. Troede aldrig jeg skulle sige det, men der er god betjening på posthuset her. Aldrig nogle sur damer :) JUBII for POST NORGE

Ingen kommentarer: